درباره خواص زردآلو

  • درباره خواص زردآلو :

۸ مزیت شگفت انگیز زردآلو :

۱٫ منبع خوب ویتامین A :

زردآلو با ویتامین A بسته بندی می شود که همچنین به عنوان رتینول شناخته می شود. این محلول چربی است و در بهبود بینایی کمک می کند. و سیستم ایمنی را در بررسی نگه می دارد، حفاظت از پوست شما را در روند. رتینول و بتا کاروتن همچنین احتمال ایجاد یک اختلال مرتبط با چشم را به نام Neovascular ARMD کهکشان ماکولا مربوط به سن را که موجب از بین رفتن دید در طول سالها می شود، کاهش می دهد.

۲٫ غنی در فیبر :

آیا شما خشک یا تازه آن را می خورید؟ زردآلو منبع خوبی از فیبر رژیمی است. با توجه به اینکه رتینول در زردآلو حلال چربی است، میوه به راحتی در بدن تجزیه می شود و مواد مغذی مهم به راحتی توسط سیستم جذب می شوند. و اسیدهای چرب را به سرعت تجزیه می کند، بدین معنی که هضم را آسان کرده و نه تنها به طور مرتب از تمیز کردن روده محافظت می کند از نگرانی های دستگاه گوارش هم در امان نگه می دارد.

۳٫ برای قلب شما :

با توجه به این که میوه در مقدار فیبر زیاد است، به کاهش کلسترول بد بدن کمک می کند و بدین معنی است که قلب شما محافظت می شود. و در عین حال، کلسترول خوب را افزایش می دهد. به علاوه محتوای پتاسیم در میوه، مقادیر الکترولیت در سیستم ما را حفظ می کند، و عضلات قلب ما را نظم نگه می دارد. همه شما باید انجام دهید این است که خوردن یک یا دو زردآلو تازه هر روز، و یا تعداد انگشت شماری از خشک شده.

۴٫ قفسه سینه آنتی اکسیدان ها :

زردآلو های خشک شده منبع طبیعی آنتی اکسیدان ها هستند. هنگامی که روزانه مصرف می شود، به بدن کمک می کند تا از سموم هایی که ما در طول زمان به آن نیاز داریم، خلاص شویم. آنتی اکسیدان ها به نوبه خود رادیکال های آزاد را نیز می کاهد که به سلول های ما آسیب می رساند.

۵٫ برای خون شما خوب است:

هر محصول گیاهی که حاوی آهن است دارای آهن غلیظ و شامل زردآلو است. این نوع آهن زمان خود را برای جذب بدن جذب می کند و هرچه طول آن در سیستم باقی می ماند، بهتر است شانس خود را برای جلوگیری از کم خونی. توصیه می شود که برخی از ویتامین C همراه با آن را برای اطمینان از جذب بیشتر آهن توصیه می شود.

۶٫ مناسب پوست:

ترکیبی از ویتامین C، A و مواد غذایی طبیعی پوست است. و آیا می دانستید که آنتی اکسیدان ها در زردآلو نیز روند پیری را کند می کنند؟ بنابراین به جز یک رژیم خوب مراقبت از پوست، فراموش نکنید که هر روز زردآلو مصرف کند.

۷٫ رژیم غذایی مناسب :

فیبر رژیمی در میوه سیستم گوارش شما را بهبود می بخشد که به افزایش متابولیسم کمک می کند. و اغلب توصیه می شود زمانی که شما احساس ناراحتی می کنید چند زردآلو به عنوان یک میان وعده می خورید، مخصوصا اگر شما در رژیم غذایی هستید. آن را پر می کند اما کالری های غیر ضروری را اضافه نمی کند. با این حال، پس از خوردن نسخه خشک شده، به دهان خود بمالید. میوه های خشک شده حاوی قند بیشتری هستند و شما نمی خواهید که برای سلامت دندان ها تاثیر بگذارید.

۸٫ استخوان ها را تقویت می کند :

کلسیم در تشکیل و توسعه استخوان ها بسیار مورد نیاز است، و زردآلو دارای مقدار زیادی از کلیسیم است. جالب است که توجه داشته باشید که بدون پتاسیم کافی در بدن، کلسیم جذب نشده و به طور یکنواخت نابود می شود. و خبر خوب این است که زردآلو هر دو آنها را دارد. زردآلو خشک، البته ساده تر از آن است که بتوان آن را ذخیره کرد، تا زمانی که شما آن را تحت نور بیش از حد حفظ نکنید، اما زردآلو های تازه باید سریعتر مصرف شوند چون پوست ممکن است به صورت چین و چروک خورده باشد و این میوه اثر خود را از دست می دهد.

منبع : source

سایر مقالات این سایت :

خواص بادام برای کودکان

درباره سیب و فایده های آن

جهت دریافت مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید :

 دفتر : اورمیه میاندواب خ ۱۷شهریور نرسیده به تقاطع شهدا

تلفن تماس : ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست